Siparişim ne zaman kargoya verilir?

Satın aldığınız ürün siparişiniz onaylandıktan sonra en kısa sürede kargoya verilir. Teslimat süresi 4 iş günüdür.

Siparişimi nasıl takip edebilirim?

Siparişinizi “Hesabım” sayfasındaki Siparişlerim bölümünden görebilir, ürünlerinizin durumunu sipariş statülerinden takip edebilirsiniz.

Sipariş numaramı nasıl öğrenebilirim?

Sepete eklediğiniz ürünün ödemesini yapıp satın aldıktan sonra sipariş onay sayfasında sistem tarafından size 8 haneli sipariş numarası verilir. Ayrıca satın alma sonrası kayıtlı e-posta adresinize gönderilen sipariş onay e-postasından veya Hesabım – Siparişlerim sayfasından da sipariş numaranıza ulaşabilirsiniz.

Fatura teslimat adresimi nasıl değiştirebilirim?

Henüz faturası hazırlanmamış siparişlerinizde destek@rowo.com.tr adresinden bizimle iletişime geçerseniz adres bilgilerinizde değişiklik yapılabilir. Faturası hazırlanmış siparişlerde adres bilgilerinizde değişiklik yapılamaz. Siparişlerinizle ilgili detayları Hesabım – Siparişlerim menüsünden inceleyebilirsiniz.

Faturam neden hala gelmedi?

Siparişiniz onaylandıktan sonra faturalandırma işlemi yapılır ve ürününüz ile birlikte kargo firmasına teslim edilir. Eğer e-fatura mükellefiyseniz, faturanız, e-arşiv sisteminden kendi muhasebe sisteminize düşer.

Faturam yanlış geldi. Ne yapmalıyım? (Ürün, ünvan, adres vb bilgiler yanlış)

Faturanız, sipariş esnasında bizimle paylaştığınız bilgilere göre düzenlendiğinden, fatura düzenlendikten sonra üzerinde değişiklik yapılamaz. Bu yüzden ürünlerinizi iade edebilir, ardından yeni sipariş verebilirsiniz.

Faturamı kaybettim. Faturama nasıl ulaşabilirim?

Kaybettiğiniz faturanızı alışverişinize ait sipariş numarasını destek@rowo.com.tr adresine göndererek talep edebilirsiniz.

Fatura bilgilerinde nasıl değişiklik yapabilirim?

Sipariş oluşturulduktan sonra fatura bilgilerinde değişiklik yapılamaz.

Satın almaktan vazgeçtiğim ürünü sepetimden nasıl çıkarabilirim?

Sepetinizde bulunan ve henüz satın almadığınız ürünleri Sepetim sayfasına tıklayıp ardından karşınıza gelen ekranda ürün görseli ve adı altında yer alan Sil butonuna basarak ürünü sepetinizden kaldırabilirsiniz.

Sepetime neden yeni ürün ekleyemiyorum?

Almak istediğiniz ürünü, ürün sayfasında bulunan Sepete Ekle butonunu kullanarak sepetinize ekleyebilirsiniz. Ancak ürün stoklarla sınırlıysa, sistem belli adedin üstünü sepete eklemenize izin vermeyebilir.

Siparişime nasıl ürün ekleyebilirim?

Siparişinizin ödemesi sipariş esnasında gerçekleştiği için mevcut siparişe ürün eklenememektedir. Henüz kargoya verilmemiş siparişlerinizi, sipariş numarası ile birlikte destek@rowo.com.tr mail adresine bildirerek iptal edip, satın almak istediğiniz ürünü de sepete ekleyerek yeni bir sipariş verebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildiyse iptal edilemediğinden almak istediğiniz ürün için yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz.

Teslimat adresimi nasıl değiştirebilirim?

Henüz kargoya verilmemiş siparişleriniz için, sipariş numarası ile birlikte destek@rowo.com.tr mail adresine bildirerek teslimat adresini değiştirebilirsiniz. Kargo sürecinde olan siparişlerde teslimat adresi değişikliği yapılamaz. Adres değişikliği için Hesabım – Siparişlerim sayfasında alt kısımda yer alan Teslimat adresini değiştir butonuna tıklayarak bilgilerini güncelleyebilirsiniz.

Siparişimdeki ürünü nasıl değiştirebilirim?

Siparişlerde ürün değişimi yapılamadığından, değiştirmek istediğiniz ürünü iade edip istediğiniz ürün için yeniden sipariş verebilirsiniz. Değişim veya iade işlemlerinde kargo masrafı müşteriye aittir.

Ürünümü nasıl iptal edebilirim?

Ürün hazırlık aşamasında veya kargoya sürecinde olduğunda iptal edilemez. Bu durumda kargoyu teslim aldıktan sonra iade koşulları kapsamında aynı adrese geri göndererek iade edebilirsiniz. Değişim veya iade işlemlerinde kargo masrafı müşteriye aittir. İade koşullarını öğrenmek için Yardım sayfasında yer alan İade ve İptal Koşulları kategorisini inceleyebilirsiniz.

Kargo takip numarası nedir?

Siparişiniz kargoya verildiyse, Hesabım – Siparişlerim menüsünden kargo takip numaranızı görüntüleyebilir ve detaylı sipariş takibinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Kargo takip numarasını nasıl alabilirim?

Siparişiniz kargoya verildikten sonra, Hesabım – Siparişlerim menüsünden kargo takip numaranızı görüntüleyebilir ve detaylı sipariş takibinizi gerçekleştirebilirsiniz. Eğer kargo takip numarası hesabınıza yansımamışsa bilgi@ismont.com.tr adresinden bize ulaşabilirsiniz.

Sipariş Elime Ne Zaman Ulaşır?

Teslimat süreleri bulunduğunuz adresin il, ilçe, köy veya kasaba gibi yerleşim konumunuza göre 2-7 gün arası değişiklik göstermektedir.

Rowo gönderimlerinde hangi kargo firmasıyla çalışıyor?

Rowo, gönderimlerinde UPS firmasıyla çalışmaktadır.

Kargo firması iade gönderimimi almaya gelmiyor

Kargo firması kurye operasyonunu günlük olarak düzenlediğinden, ürün gönderim işlemleriniz için günlük kurye talebi iletmeniz gereklidir. Örneğin kurye talebinizi dün ilettiyseniz ve kargo firması ürünü almaya gelemediyse, bugün kurye talebinizi tekrar iletmeniz gerekir.

Kargomu şubeden teslim alabilir miyim?

Ürünlerin teslimatı, belirlediğiniz teslimat adreslerine yapılır. Talep ettiğiniz durumlarda, paketinizi şubeden teslim almak isterseniz, paketinizin iletildiği kargo şubesiyle iletişime geçmeniz gerekmektedir.

Teslimat adresimi nasıl değiştirebilirim?

Hazırlık ve kargo sürecinde olan siparişlerde teslimat adresi değişikliği yapılamaz.

Teslimatımı yapacak kargo şirketini değiştirmek istiyorum.

Kargo firması seçme veya değiştirme imkanı bulunmamaktadır.

Siparişim eksik geldi ne yapabilirim?

Siparişiniz size ulaştığında kargo görevlisi yanınızdayken paketinizi kontrol etmelisiniz. Bu esnada paketinizde eksik olduğunu fark etmişseniz kargo görevlisinden tutanak tutmasını talep etmelisiniz.

Ürünün kargo bedeli kime aittir?

Alışveriş tutarınız 1000 TL’ nin altında ise kargo bedeli size aittir. 1000 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo bedelini İşmont öder. Ücretsiz kargo kampanyası Adaları kapsamamaktadır.

Adalar hariç Türkiye’nin her yerine 60 TL kargo ücreti ile gönderiler yapılır. Gönderi maliyetinden dolayı Adalar için 210 TL kargo ücreti yansıtılmaktadır.

Satın Aldığım Ürünü Hangi Koşullarda Değiştirebilir veya İade Edebilirim?

rowo.com.tr’ den alınmış olan ürünler kullanılmadığı, orijinal kutusunda ve içinde bulunan ambalajlara zarar görmediği, faturasının ve tüm tamamlayıcı aksesuarlarının hasarsız ve eksiksiz gönderildiği takdirde aynı ürünün başka bir bedeni veya rengiyle değiştirilir veya iade edilebilir.

Değişim ve İade Süreleri Nedir?

Değiştirme işlemleri müşteri ürünü teslim aldıktan sonraki 30 (otuz) gün içerisinde kargoya teslim etmelidir. 30 günü aşan ürünlerin değişimi yapılmamaktadır. İade işlemlerinde ise, müşteri ürünü teslim aldıktan sonra 14 (on dört) gün içerisinde kargoya teslim etmelidir. 14 günü aşan ürünlerin iadesi yapılmamaktadır.

Değişim ve İade İşlemlerinde Kargoyu Kim Öder?

Değişim ve iade işlemlerinde kargo masrafı müşteriye aittir.

Hatalı Ürünlerde Aynı Koşullar Geçerli mi?

Rowo, hatalı ürünü ücretsiz değiştirmeyi ve kargo masrafını karşılamayı taahhüt eder. Paketi ve ambalajı zarar görmemiş ancak paket içerisinden hatalı çıkan ürün 14 (on dört) gün içerisinde “Değiştirme / İade Formu” eksiksiz doldurulup imzalanarak, faturası ile birlikte aşağıda belirtilen iade adresine gönderilmelidir.

Ürünümü gönderdim. İadem ne zaman yapılır?

Değiştirme / İade Formunu doldurup geri gönderdiğiniz ürün, iade onayı için bazı incelemelerden geçer. Talebiniz kabul olduğunda para iadeniz, alışverişinizde kullanmış olduğunuz hesabınızın ait olduğu bankaya, iadenizin onaylandığı anda otomatik olarak yapılır. Rowo tarafından iade işlemi bankanıza yapıldığı an, hesabınıza tanımlı olan e-posta adresinize işlem detaylarını gösteren bir dekont gönderilir. Bu dekontu içeren e-posta elinize ulaştıysa, Rowo tarafından bankanıza yapılan iade ödemesi tamamlanmış demektir. Bankanızın bu tutarı kart veya banka hesabınıza yansıtma süresi ise bankanızın işlem sürecine göre değişkenlik gösterir.

Ürünümü Değiştirmek veya İade Etmek için Ne Yapmalıyım?

Değişim veya İadesi istenen ürün mümkünse orijinal ambalajında güvenli bir şekilde paketleyin ve beraberinde gönderilen Değiştirme / İade Formu (eksiksiz doldurup imzalanarak) ve faturası ile birlikte aşağıda belirtilen iade adresine gönderilmelidir.

Kuzuluk Mah. Yazakisa Cad. No:34 34700 Akyazı / SAKARYA Tel: 0 264 437 93 28 / 29

İade koşulları nelerdir?

Rowo sitesinden satın aldığınız ürünü, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içinde iade koşulları dahilinde kargo bedelini ödeyerek iade edebilirsiniz. Eğer ürün iade koşullarını karşılamıyorsa ürün adresinize geri gönderilebilir.
Ürünlerin cayma hakkı dahilinde iade alınabilmesi için satın alınan ürünün orijinal kutusunda ve içinde bulunan ambalajlara zarar verilmemiş olması, faturasının ve tüm tamamlayıcı aksesuarlarının hasarsız ve eksiksiz gönderilmesi gerekir.

Değişim ve İade İşlemlerinde Kargoyu Kim Öder?

Değişim ve iade işlemlerinde kargo masrafı müşteriye aittir.

Hatalı Ürünlerde Aynı Koşullar Geçerli mi?

Rowo, hatalı ürünü ücretsiz değiştirmeyi ve kargo masrafını karşılamayı taahhüt eder. Paketi ve ambalajı zarar görmemiş ancak paket içerisinden hatalı çıkan ürün 14 (on dört) gün içerisinde “Değiştirme / İade Formu” eksiksiz doldurulup imzalanarak, faturası ile birlikte aşağıda belirtilen iade adresine gönderilmelidir.

Firma Adına Yapılan Alışverişlerde İade Faturası Gerekli mi?

Firma adına yapılan alışverişlerde ürünün iadesi veya farklı bir ürünle değişimi için “ürün iade faturası” gönderilmesi gerekmektedir. Ürün iade faturası olmayan ürünler teslim alınmaz. Ancak aynı ürünün farklı bedeni veya rengi için yapılan değişimlerde iade faturası gerekmemektedir.

Değişim ve İade Adresiniz nedir?

Kuzuluk Mah. Yazakisa Cad. No:34 34700 Akyazı / SAKARYA Tel: 0 264 437 93 28 / 29

İade başvurumun durumunu nasıl öğrenebilirim?

İade talebiniz kabul veya reddedildiğinde e-posta yoluyla bilgilendirme yapılır.

İade talebim neden reddedildi?

Eğer taahhüt edilen iade koşulları yerine getirilmediği taktirde iade talebiniz reddedilir. Eğer tarafınıza herhangi bir ret nedeni belirtilmemişse ya da belirtilen iade koşullarına aykırı bir durum olduğunu düşünürseniz destek@rowo.com.tr adresinden bize ulaşabilirsiniz.

Taksitle aldığım ürünün iadesi neden taksitle yapılıyor?

Taksitlendirilmiş kredi kartı alışverişi iadelerinde, Rowo tarafından tutarın tamamı kredi kartınızın ait olduğu bankaya tek seferde ödenir. Ancak bankaların iç işleyişleri nedeniyle, bu tutarlar banka tarafından kartınıza sipariş sırasında seçtiğiniz ay kadar taksitle iade edilir. İade ödemelerinin taksitle yapılmasında rowo’nun herhangi bir dahiliyeti olmayıp detaylı bilgi için bankanızla iletişime geçmeniz gerekir.

3D Secure ile rowo.com.tr'de nasıl alışveriş yapılır?

Bilgilerinizin transferi sırasında SSL teknolojisi kullanılmakta olup kişisel bilgileriniz tarafımızca hiçbir şekilde görüntülenmemektedir. 3D Security güvenlik sistemi ile alışverişleriniz güvenli olarak sağlanmaktadır.

rowo.com.tr’de yapacağınız alışverişlerde, kredi kartınızın bağlı olduğu banka sistemi ile ödeme sayfasında kart sahibinin telefonuna onay sms bilgisi gönderilerek ödemenizi tamamlayabilirsiniz.

3D Secure nedir?

3D Secure, online alışverişlerin güvenliğini sağlamak amacıyla kart kuruluşları tarafından geliştirilmiş bir kimlik doğrulama sistemidir. İnternetten yapılan alışverişlerde, kart sahibine sms ile gelen şifreyle kredi kartı onaylama işlemi olarak da bilinir.

3D Secure neden güvenlidir?

3D Secure sistemiyle yapılan alışverişin geçerli sayılabilmesi için; kart sahibinin, yapılan işlemi, banka tarafından kendine verilen sms şifresiyle onaylaması gerekiyor. Yani kredi kartı numaranız başkaları tarafından biliniyor olsa bile şifreniz sadece sizde olduğundan internet ortamında güvenli alışveriş yapabilirsiniz.

CVV2 veya CVC2 nedir?

Kredi kartınızın arka yüzündeki numaranın son 3 rakamı CVV2, CVC2 veyaCID adı verilen bir güvenlik kodudur. Örneğin kartınızın arkasında 0000 1111 2222 3333 444 yazıyorsa CVV2 numarası (Güvenlik Numarası) 444′tür. CVV2 veya CVC2 denen güvenlik kodu, kredi kartı sahteciliğinin önüne geçmek için kullanılan yöntem olarak oluşturulmuştur. Genellikle telefon, faks ve internet üzerinden yapılan alışverişlerde kartınızın fiziksel olarak var olup olmadığının kontrolü amacıyla kullanılır. Güvenlik numarası banka tarafından kartın basımı sırasında, kredi kartı numarasının ve son kullanma tarihinin sadece bankanın bildiği bir yöntem şifrelenmesi ile oluşturulur.

Kapıda ödeme var mı?

rowo.com.tr’de yaptığınız alışverişlerin ödemesini kredi kartı, banka kartı, sanal kart, EFT ve havale ile gerçekleştirebilirsiniz. Kapıda ödeme yöntemi şu an için kullanılmıyor.

Banka kartıyla ödeme yapabilir miyim?

rowo.com.tr’de 3D Secure seçeneğini ile banka kartlarıyla da güvenli bir şekilde ödeme yapabilirsiniz.

Hangi bankalara taksit yapılır?

Ödeme adımlarında kredi kartı ile ödeme seçildiğinde kredi kartı bilgilerinin altında taksit yapılan kartları görebilirsiniz.

Nasıl ödeme yapacağım?

– Sepetim sayfasından satın almak istediğiniz ürünleri seçtikten sonra ödeme butonuna basın.
– Siparişinizin ve faturanızın gönderilmesini istediğiniz adresleri seçin veya yeni bir adres girin.
– Ödemeyi kredi kartı, banka kartı, sanal kart, Eft veya havale ile gerçekleştirebilirsiniz.

Taksit işlemlerinde vade farkı alınır mı?

Vade farkı, bankanızın taksit seçeneklerine göre bankanız tarafından alınır. Ödeme sayfasında kart bilgilerini girdikten sonra çıkan taksit seçeneklerinden vade farkını görebilirsiniz.

Ödemeyi EFT/Havale yolu ile yapabilir miyim?

Rowo.com.tr ‘de EFT/Havale ile ödeme seçeneği bulunur.Havale işlemini gerçekleştirmek için Banka Hesap Bilgileri sayfasına tıklayarak İşmont Tekstil Üretim Paz. San. Tic. A.Ş. adına, siparişinizin toplam tutarını işlem açıklamasına da sipariş numaranızı yazarak; en geç 5 iş günü içersinde göndermeniz gerekmektedir. Sipariş tutarı ile örtüşmeyen havale ödemeleri de Rowo sorumlu değildir.

Birden fazla üyelik oluşturabilir miyim?

Rowo.com.tr’de farklı e-posta adresleri ile birden fazla üyelik oluşturabilirsiniz. Aynı e-posta adresi ile sadece bir üyelik gerçekleştirebilirsiniz.

Güvenlik İpuçları

Kişisel olmayan bir bilgisayardan Rowo.com.tr hesabınıza giriş yaptığınızda siteden çıkarken mutlaka Üye Çıkışı seçeneğini kullanın.

Hesabım menüsünden nelere ulaşabilirim?

Hesabım menüsünden ismont.com.tr ile ilgili işlemlerinize kolayca ulaşabilirsiniz.
– Siparişinizin durumunuzu kontrol edebilirsiniz.
– Satın aldığınız ürün için kargo takibi yapabilirsiniz.
– Satın aldığınız ürünle ilgili yorum yazabilirsiniz.
– Şifre, Teslimat Adresi gibi üyelik bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.
– Tüm sorularınız için Destek ekibimizden 7/24 yardım alabilirsiniz

Yabancı uyruklu olanlar üye olabilir mi?

Yabancı uyruklu kişiler, Rowo.com.tr’ye üye olabilir. Ancak ürün gönderimi, sadece yurt içi bölgelere sağlanmaktadır.

Nasıl üye olurum?

Rowo.com.tr üyeliği ücretsizdir, üyelik formunu doldurarak siteye hemen kaydolabilirsiniz.
Üye olmak için ana sayfanın üst köşesinde bulunan Üye Ol linkini tıklayın. Üyelik formunu doldurun. Aktif olarak kullandığınız ve hemen kontrol edebileceğiniz bir e-posta adresi girin. Formu doldurduktan sonra Üye Ol butonuna basın. Tebrikler, ismont.com.tr üyelik işleminiz tamamlandı.
Not: Rowo.com.tr’ye üyeyseniz ikinci kez kaydolmanıza gerek yoktur. Şifremi Unuttum linkinden tekrar şifre talep edebilir, sonrasında sistemde kayıtlı olan bilgilerinizi değiştirerek işlemlerinize devam edebilirsiniz.

Üye olmadan da rowo.com.tr'den alışveriş yapabilir miyim?

Rowo.com.tr’de misafir kullanıcı olarak alışveriş yapılabilirsiniz. Ancak siparişlerin takibi için üyelik gerekmektedir.

Üyelere sunulan avantajlar nelerdir?

Rowo.com.tr’de özel kampanyalardan, indirim avantajlarından sadece üyeler faydalanabilir.

Müşteri Hizmetlerine Nasıl Ulaşabilirim?

Müşteri hizmetlerine canlı destek hattından ya da 08:30-18:30 saatleri arasında 0216 472 73 00 numaralı hattan ulaşabilirsiniz.

Adres bilgilerimi nasıl değiştirebilirim?

Adres bilgilerinizi, Hesabım – Adreslerim menüsündeki Adres Bilgilerim sayfasından değiştirebilirsiniz.

Telefon bilgilerimi değiştirebilir miyim?

Telefon bilgilerinizi, Hesabım – Bilgilerim menüsündeki Üyelik Bilgilerim sayfasından değiştirebilirsiniz.

Şifremi nasıl değiştiririm?

Şifre bilgilerinizi, Hesabım – Bilgilerim menüsündeki Üyelik Bilgilerim sayfasından değiştirebilirsiniz.

Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

Üye girişi yaparken şifre alanının hemen altındaki Şifremi Unuttum linkini tıklayın. Açılan penceredeki kutuya siteye kaydolurken girdiğiniz e-posta adresinizi yazın ve Gönder butonuna basın. Şifre yenileme linki, e-posta adresinize gönderilecektir. Linki tıkladığınızda sizden yeni şifrenizi girmeniz istenecektir.

Uzun süre siteye giriş yapmadım, üyeliğim silinir mi?

Uzun süre siteye giriş yapmayan kullanıcıların üyelikleri dondurulmaz. Üye girişi yapıp hesaplarını tekrar kullanabilirler. Not: Şifrenizi unutmanız durumunda tekrar talep edebilir, sonrasında dilerseniz sistemde kayıtlı olan bilgilerinizi değiştirerek işlemlerinize devam edebilirsiniz.

Rowo.com.tr, üyeliğimi iptal edebilir mi?

rowo.com.tr’nin belirttiği kuralların ihlal edilmesi durumunda üyeliğiniz askıya alınabilir veya iptal edilebilir. Üyelik Sözleşmesi’ni inceleyip kuralları bilmeniz ve işlemlerinizi bu kurallara uygun olarak gerçekleştirmeniz gerekir.

rowo.com.tr kampanyalarından nasıl haberdar olurum?

rowo.com.tr’de yeni başlayan kampanyalar, isteğinize göre e-posta kutunuza ve/veya telefonunuza gönderilir. Bunun için Hesabım menüsündeki Üyelik Bilgilerim sayfasında kampanyalardan e-posta/SMS yoluyla haberdar olmak istiyorum seçeneklerinden dilediğinizi işaretlemeniz yeterli.